LIVRAREA PRODUSELOR
Magazinul online www.shehairextension.ro oferă posibilitatea livrării produselor comandate prin firma de curierat DPD.
Toate prețurile produselor de pe www.shehairextension.ro sunt exprimate în Lei, includ TVA și sunt de referință pentru vânzări en-detail.
Termenul de livrare este între 1 – 2 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii de către noi.
În ziua livrării veți fi contactat/a telefonic de către curier. Curierul nu este obligat să asiste la deschiderea coletului, pentru acest serviciu se percepe o taxa suplimentară.
Coletele vor fi livrate la adresa specificată în formularul de comandă, de luni până vineri în intervalul orar 08:00 – 18:00, sâmbătă între 8.00 – 14.00.
Produsele sunt transportate în condiții optime și vor fi livrate împreună cu factură/bon fiscal și certificatul de garanție (după caz) și declarație de conformitate.
La primirea coletului, va rugăm să verificați integritatea ambalajului, precum și disponibilitatea documentelor de vânzare. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, îți recomandăm să refuzi recepția lor.
Produsele sunt sigilate în ambalajul original al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare.
În timpul livrării pot interveni factori ce pot produce întârzieri, independent de voință noastră sau a curierului (condiții meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere). În aceste cazuri, un reprezentant al www.shehairextension.ro, va va informa și va va comunica o nouă dată privind efectuarea livrării. Nu suntem răspunzători pentru întârzierile ce pot apărea în procesul de livrare efectiv, după ce coletul a fost predat companiei de curierat. Comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică sau de sărbători legale vor fi procesate și confirmate în prima zi lucrătoare. Mai multe informații despre termenii de livrare îți vom comunica la momentul confirmării comenzii, în funcție de ora și volumul celorlalte comenzi.
Costul transportului diferă în funcție de valoarea comenzii astfel:
- Livrare prin DPD (curierat rapid):
– 25 lei -în funcție de greutatea și volumul coletului dumneavoastră pentru comandă cu o valoare mai mică de 500 lei (pentru comenzile care se află în aria de acoperire DPD).
– GRATIS – pentru comandă cu o valoare mai mare de 500 lei (pentru comenzile care se află în aria de acoperire DPD).
RETURNAREA PRODUSELOR
Dacă, din orice motiv, după ce ați recepționat comandă, nu sunteți mulțumită de produsele primite, le puteți returna fără probleme. Dreptul de retur este valabil atât pentru persoanele fizice cât și pentru cele juridice. Este necesar să ne anunțați de intenția duneavoastra la adresa de email [email protected].
Potrivit legislației în vigoare (Ordonanță de urgență 34/2014), privind produsele achiziționate la distanță, aveți la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea coletului, să returnezi produsele. De asemenea este necesar ca returul să ajungă la noi în maxim 20 de zile calendaristice din momentul în care ne-ați anunțat despre intenția de retur.
Va rugăm să menționați motivul pentru care doriți să returnați produsele, numărul comenzii dumneavoastră, dată comenzii și datele dumneavoastră de contact. În cazul în care produsele au fost deteriorate în timpul transportului, va rugăm să atașați notificări și fotografii ale produselor deterioarate și procesul verbal de daune primit de la firma de curierat.
Soluționarea cererii de returnare se va comunica clientului în scris, în termen de 15 zile de la primirea notificării.
Rambursarea fondurilor se face în contul clientului în termen de 14 zile de la primirea returului. Se rambursează doar valoarea produselor, fără taxele de transport.
De asemenea, atunci când ne veți anunță despre intenția dumneavoastră de a face retur trebuie să specificați și modalitatea de compensare, alegând dintre:
- 1. înlocuirea produsului cu unul asemănător sau alt produs de pe stoc.
2. primirea banilor înapoi. - 2. Dacă alegeți prima varianta (anume înlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) și din acest lucru rezultă o diferența de bani se va proceda în felul următor:
– dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, atunci noi va vom returna diferența în termen de maxim 30 de zile lucrătoare, în contul dumneavoastră bancar.
– dacă produsul ales de dumneavoastră este mai scump, atunci veți plăti diferența că la orice altă comandă, la primirea coletului, sau, în avans, prin transfer bancar. - 3. În cazul în care alegeți varianta de rambursare a banilor atunci trebuie să ne comunicați pe email contul dumneavoastră bancar, mai exact codul IBAN, de 24 de caractere, alături de titularul contului, adică persoană care a comandat produsul/ele și noi va vom transferă, în maxim 30 de zile calendaristice de la returnarea produsului, contravaloarea lui în lei.
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise către noi ramburs, nu se primesc.
Transportul pentru returnarea produselor trebuie să se facă prin aceeași companie de curierat prin care ați primit coletul inițial.
CONDIȚII DE RETURNARE
Produsele returnate trebuie să fie în ambalajul original (inclusiv folia protectoare dacă această există), fără a prezența urme de folosire, modificare sau consum, cu etichetele de garanție intacte și documentele originale care l-au însoțit (factură fiscală, certificat garanție, instrucțiunile de utilizare, etc).
Produsul să fie în aceeași stare în care a fost livrat către ține. La extensiile cu keratina distrugerea logo-ului She de pe keratina înseamnă că au fost folosite, la extensiile cu adeziv distrugerea sau deformarea adezivului înseamnă că au fost folosite, la extensiile cu clip, la extensiile tessuti și la cozile de par înlăturarea plasei de protecție și ruperea clemelor de plastic negru înseamnă că au fost folosite. Dacă nu se respectă cele descrise mai sus se pierde garanția acestora! Pentru a vedea culoarea și calitatea extensiilor este îndeajuns să deschizi ambalajul și să le compari cu părul tău, fără a rupe sau a îndepărta elementele care reprezintă garanția unui produs nou.
În cazul în care ai îndepărtat elementele de garanție a unui produs nou, nu încerca să reambalezi extensiile pentru că acest lucru nu se va lua în considerare , va fi taxat drept produs folosit și va fi refuzat din motive de igienă!
– să ne înștiințați prin email, în termen de 14 zile calendaristice, de intenția dumneavoastră de a returna unul sau mai multe produse.
– să folosiți, pentru returnare, aceeași companie de curierat.
– produsele returnate să nu prezinte semne de purtare, să nu fie deteriorate, să fie în ambalajul original (inclusiv folia protectoare dacă această există), fără a prezența urme de folosire, modificare sau consum, cu etichetele de garanție intacte și documentele originale care l-au însoțit (factură fiscală, certificat garanție, instrucțiunile de utilizare, etc).
– produsul se returnează întotdeauna împreună cu ambalajul producătorului (cutie sau pungă), în aceeași stare în care a fost primit.
– produsul împreună cu ambalajul producătorului nu trebuie să prezinte sub nicio formă semne de uzură sau de consum!
– în momentul predării către firma de transport, produsul împreună cu ambalajul producătorului trebuiesc împachetate corespunzător, cel puțîn într-o altă cutie sau pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât ambalajul producătorului să nu prezinte urme de deteriorare legate de împachetare.
– ne rezervăm dreptul de a refuză și implicit de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
– produsele aflate la reducere finală, nu se mai pot returna.
AMETIST STUDIO SRL își rezervă dreptul de a refuză retururile care nu se încadrează în această politică de returnare.
Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricație.
COSTURI DE RETURNARE
Taxele de expediție ale returului vor fi suportate de către client.
Adresa pentru returnarea produselor este:
Ametist Studio SRL , Str. Câmpului nr 54, bl 54, ap 7 Sibiu, Jud. Sibiu
Pentru orice alte detalii sau informații, nu ezitați să ne contactați. Va răspundem cu cea mai mare plăcere.
În cazul unor reclamații, va rugăm să va adresați echipei Ametist Studio SRL la adresa [email protected] , iar ulterior pentru soluționarea reclamației va trebui să prezentați factură de cumpărare a produsului respectiv și produsul în cutia originală, cu eventualele accesorii.
PLATA CU CARDUL
- Securitatea Plăților: Ne angajăm să asigurăm securitatea plăților online. Toate tranzacțiile sunt protejate prin tehnologii de criptare și protocol de securitate SSL (Secure Socket Layer).
- Tranzacții Sigure: Toate plățile efectuate pe site-ul nostru sunt procesate printr-un gateway de plată securizat, iar informațiile sensibile legate de card nu sunt stocate pe serverele noastre.
- Politica de Returnare și Rambursare: Pentru tranzacțiile online efectuate cu cardul, în situația în care este necesară returnarea sumei, aceasta va fi rambursată în contul cardului inițial de unde s-au efectuat plățile.
- Confirmarea Plăților: După finalizarea unei tranzacții, veți primi confirmarea plății pe adresa de e-mail furnizată în timpul procesului de achiziție.
- Taxe și Comisioane: Este posibil să existe taxe sau comisioane suplimentare asociate cu plățile efectuate cu cardul. Vă rugăm să consultați termenii și condițiile emise de furnizorul dvs. de card pentru informații detaliate în acest sens.
- Valabilitatea Plăților: Plata va fi considerată validă doar după ce sistemul nostru confirmă acceptarea tranzacției și primirea autorizării de la banca emitentă a cardului dvs.
- Protecția Datelor Personale: Ne angajăm să protejăm confidențialitatea datelor dvs. personale conform legilor și regulamentelor aplicabile. Informațiile dvs. personale nu vor fi distribuite sau vândute către terțe părți în scopuri de marketing.
- Responsabilitatea Utilizatorului: Sunteți responsabil de asigurarea corectitudinii informațiilor furnizate în timpul procesului de plată. Orice utilizare frauduloasă a cardului sau informațiilor de plată este strict interzisă și poate duce la urmări legale.